Cuponul Carrefour mentine vraja in cuplul Andreea Marin - Stefan Banica Jr.

Buzz cu Otilia Coman (Copywriter, Publicis) si Irina Stoleru (Art Director, Publicis)

IQads: Cum v-a venit ideea unui mecanism de joc atat de complex? Practic, cumparatorii Carrefour trebuie sa astepte cu sufletul la gura pauza publicitara in cautarea bulinei rosii.
Irina Stoleru: Ideea mecanismului apartine retelei CARREFOUR si, in consecinta, este un import. Noi am implementat acest mecanism si am incercat sa il punem in valoare printr-o comunicare ce se bazeaza tocmai pe curiozitate, dorinta de castig si competitie chiar si intre membrii familiei. Oare cine va fi primul care va descifra Cuponul Surpriza?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Graphix Man
acum 14 ani
Cupoanele se pot citi pe stalpii rosii de la carefour... Ideea e cam naspa atat timp cat cupoanele nu sunt protejate de o banda autoadeziva... In felul in care se prezinta nu primesti decat cupoane cu "mai incearca" sau "5 lei"... Spotul... prea multi bani cheltuitzi... si e subtzire... marca Elvis...
ciprian ionut
acum 14 ani
si acela este Carrefour. pt ca acele taloane se pot citi extrem de usor pe orice suprafata de culoare rosie. oare casierii nu se uita putin inainte pe ele?!

oricum pt genul asta de promotie nu era cazul de o campanie tv, pt ca mecanismul e simplu: faci cumparaturi de suma X, primesti (sau nu) talonul, care oricum nu e castigator. deci se puteau folosi mijloacele din magazine....

dar dc e buget, cineva trebuie sa-l cheltuie....si sa se faca, ca munceste...

Claudia Macovei
acum 14 ani
E rusinos ca absolut toate taloanele se pot citi pe orice suprafata rosie (stalpii de la CArrefour, scaunelul rosu de copil de pe carucior etc), deci e o promotie car enu face decat sa dezamageasca consumatorii fideli. Oricine poate citi aceste taloane inainte (vezi casierele). E o treaba pentru care se paote sesiza usor Protectia Consumatorului, deoarece nu exista egalitate de sanse pentru toti clientii.
Mad Hatter
acum 14 ani
Incepand de la protagonistii reclamei care sunt niste personaje enervante si terminand cu gluma cupoanelor (se face o triere a celor castigatoare, totul este o gluma jenanta) campania este absolut oribila

Felicitari



Branded


Related