Tempo a lansat pentru Nutline campania "Intotdeauna impreuna"

Tempo si Alka Grup au lansat o noua campanie de comunicare pentru brandul Nutline, sub sloganul "Intotdeauna impreuna". Campania isi propune sa intareasca relatia consumator - brand, printr-o abordare noua, emotionala si apropiata de public.

De mai bine de 10 ani semintele Nutline ne sunt alaturi oriunde si oricand, indiferent de ocazie: un gratar, un film sau un meci de fotbal. Astfel, putem spune ca Nutline sunt semintele cu care am crescut, alaturi de care am trait momente speciale si ne-am simtit bine. Deoarece Nutline este cel care da tonul la discutie, aduce pofta de viata, socializare si relaxare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 9 ani
Cred ca tonalitatea e total gresita... ce treaba are baiatul ala si faptul ca se indragosteste de floare? nu e prea dulce? nu aduce prea mult cu reclamele la Orange?

E ca si cum ne-am mintii singuri... Nutline nu e dulce, e sarat... Nutline e ceea ce gasesti in fata blocului dupa o noapte in care nu ai putut dormii cu geamul deschis din cauza rasetelor si ritmurilor de manele... e mizeria pe care te chinui sa o strangi de pe covor dupa un film bun vazut cu prietenii... e obiceiul ala enervand dar necesar... de care te miri de fiecare data cand deschizi o punga si nu te poti oprii din spart seminte pana cand nu se termina toate.

Daca o branza buna merge cu un vin... semintele sarate merg bine cu o gluma... pentru ca ele sunt (cum zice reclama la TOMY) acele ingrediente care dau un plus serii petrecute in fata blocului sau la un film....

Da... Nutline aduce oamenii mai aproape... vorba vine "Hai pe afara... si ce facem? reflex, scuza pentru a pierde vremea, motiv de socializare, un obicei de care nu te poti dezvata, un mod de relaxare.... dar nu o idila pseudofilozofica intre un baiat si o floare...



Related