BCR dezvolta alaturi de Tempo campania de comunicare pentru Powercard BCR

Tempo Creative Services dezvolta primul proiect de comunicare pentru si impreuna cu BCR - lansarea cardului de credit POWERCARD BCR.

Conceptul creativ are la baza valorile brand-ului BCR, dar si beneficiile importante propuse de noul produs - POWERCARD BCR. Astfel povestea din spatele campaniei subliniaza calitatea principala a cardului de credit POWERCARD - faptul ca ofera oamenilor posibilitatea de a-si indeplini visele. Cu ajutorul lui, o bucurie facuta familiei poate fi dusa pana la capat, fara compromisuri.

Spotul TV se inscrie in linia strategica a bancii, de a apropia brandul BCR de clientii sai. Povestea reproduce un episod din viata de zi cu zi si este bazata pe un insight real si puternic "o cumparatura atrage intotdeauna o alta". Spotul TV a fost filmat impreuna cu Radu Muntean, un mai vechi prieten al BCR-ului de dinainte de campania de re-branding.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Related