Green Map si Grey deruleaza o campanie de stimulare a reciclarii selective

De la inceputul lui septembrie, bucurestenii au fost interpelati de aparente mesaje de amenintare, care trimit pe site-ul hartaverde-bucuresti.ro. Mesajele fac parte dintr-o campanie neconventionala care urmareste stimularea reciclarii selective si cresterea notorietatii pentru centrele special amenajate.

Initiativa apartine Green Map - un proiect international, initiat in 1995, prezent in peste 55 de tari, care promoveaza initiativele sustenabile ale comunitatilor raspandite pe tot globul. Statistici deloc incurajatoare au determinat Green Map sa ia atitudine: tara noastra se numara printre codasii Europei in ceea ce priveste colectarea selectiva si reciclarea materialelor. In timp ce in Europa se recicleaza jumatate din cantitatea totala de deseuri, in Romania, procentul este de numai 10%. Chiar si in Bucuresti gunoaiele se arunca in continuare oriunde si in orice cantitate. Din totalul deseurilor menajere colectate, doar 2% pot fi reciclate,
deoarece materialele sunt distruse in momentul in care sunt amestecate, potrivit firmelor de salubritate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Related