Sister semneaza pentru Bucegi o noua campanie de imagine in care romanii sunt asa cum sunt, nu cum ar trebui sau n-ar trebui sa fie

"Romanii nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat alte popoare din Europa. Fiecare popor are calitatile si defectele sale. In perioada comunista s-a vorbit numai despre calitatile noastre si defectele altora. In perioada de dupa 1990, pentru a realiza parca un anumit echilibru, s-a vorbit mai mult despre defectele noastre si calitatile altor popoare."

Aceste afirmatii ale regretatului profesor dr. univ. Ioan Mihailescu, pot fi aplicate foarte bine si pietei de publicitate. Unele branduri, care aleg sa vanda prin culoarea locala, se apleaca asupra laturii negative a romanilor, altele idealizeaza bucolic si rupt de realitate. E o chestiune de alegere constienta, avand in vedere ca acele 30 de secunde in care sunt schitate realist sau ingrosate caricatural trasaturi variate ale romanului conteaza foarte mult pentru brandingul intern al romanilor. Si ele ajung sa contribuie la cat de mult este iubit sau dispretuit poporul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related