[Studiu de caz] Gold Effie Winner: Bucegi – "Povesti din Bucegi", creata de Sister & Co.

[Studiu de caz] Gold Effie Winner: Bucegi – "Povesti din Bucegi", creata de Sister & Co.

Intr-un context economic dificil, Bucegi nu a ales drumul batatorit al ofertelor promotionale, ci s-a indreptatat spre o abordare emotionala, indemnand consumatorii sa isi aminteasca intamplari traite in Bucugi. Brandul a ajuns lider in segmentul economy in volum si in valoare, iar agentia Sister & Co si clientul Heineken au fost premiati cu un Gold Effie in categoria Alcoholic Beverages - Beers & Wines. Cum s-a ajuns la aceasta abordare si care au fost rezultatele aflati din studiul de caz de aici:

Campanie: Povesti din Bucegi

Brand: Bucegi

Client: Heineken Romania

Agentie: Sister &Co.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related