Addict Advertising semneaza pentru Whirpool campania "Cauta butonul cu reduceri"

Agentia de publicitate Addict Advertising, casa de productie de film Green Film - divizia Video4Business - si Whirpool/Rorec au cautat butonul care salveaza ursii polari si pe cel care da timpul inapoi. Nu le-au gasit. In schimb au gasit butonul cu reduceri intr-o campanie ecologica.

"Pentru ca subiectul este de interes national, mixul de comunicare prevede TVR ca statie principala si Realitatea TV, iar pentru ca femeile iau deciziile casnice, statiile precum Euforia si Hallmark au intrat in optiunea noastra", spune Mioara Bolozan - Marketing Director la Whirpool.

Campania se va desfasura in perioada 1 octombrie - 30 noiembrie si va cuprinde un spot TV si o campanie de materiale promotionale in magazinele (aproximativ 600) in care se comercializeaza produsele Whirpool cu al saselea simt pentru care este valabila promotia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related