Noi vedete s-au alaturat campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri"

Noi vedete s-au alaturat campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri" pentru a ajuta copiii cu malformatii cardiace. Andi Moisescu, Cristina Cepraga, Florin Groza si Valentina Pelinel au povestit si ei pe site-ul www.sansalaviata.ro despre fanteziile copilariei lor. Pentru ei, sansa la viata a insemnat indeplinirea visurilor sau transformarea lor in altele noi.

A doua editie a campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri" este derulata de compania Procter & Gamble in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie 2009. Editia din acest an isi propune sa continue demersurile intreprinse anul trecut pentru salvarea vietii copiilor cu malformatii cardiace. In 2009, campania sprijina infiintarea unei sectii de cardio-chirurgie pediatrica la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Maria Sklodowska Curie" din Bucuresti, prin intermediul unui parteneriat tripartit intre Procter&Gamble, spitalul "M. S. Curie" si Ministerul Sanatatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related