2activePR a incheiat campania de comunicare din cadrul programului "Sansa la viata, sansa la noi amintiri"

Agentia de consultanta in comunicare 2activePR si compania Procter&Gamble au finalizat a doua editie a campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", dedicata ajutarii infiintarii unei sectii de chirurgie cardio-vasculara pediatrica in Bucuresti.

Campania a fost derulata de Procter&Gamble in parteneriat cu Ministerul Sanatatii si Spitalul de Urgenta pentru Copii "M.S. Curie" din Bucuresti si a urmarit cresterea numarului de copii cu cardiopatii congenitale operati in Romania prin sprijinirea infiintarii celei de-a doua sectii de chirurgie cardio-vasculara pediatrica din tara, in cadrul Spitalului "Marie Curie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related