[Face2face] Culorile dau viata brandurilor

Interviu cu Erich Buxbaum (VP & Area Director Europe IAA)

Erich Buxbaum a lucrat la Unilever timp de 33 de ani, in filialele din Austria, Franta, SUA. A gestionat branduri globale si are multe povesti de spus, care ar putea fi cu usurinta transformate in studii de caz. El insusi este povestea de succces a drumului de la functia de "Sales Operations" la statutul de "National Manager Austria", nivel la care a ajuns in 2000 si pozitie pe care a ocupat-o pana in 2003, cand s-a pensionat. In prezent este VP & Area Director Europe IAA, fiind membru implicat in Asociatie de 8 ani. Sustine seminarii de pozitionare si incearca sa transmita cat mai mult din experienta acumulata in anii petrecuti la Unilever. Pe 8 decembrie a sustinut un workshop la IAA Romania intitulat "Brand Colours". A prezentat teoria culorilor si a subliniat implicatiile avute de gama coloristica aleasa pentru a reprezenta vizual un brand. Care sunt regulile pentru a alege culoarea potrivita brandului tau, cum te raportezi la concurenta si la piata, cand schimbi culoarea si de ce, iata numai cateva din directiile discutiei avute cu Erich Buxbaum. Interviul este o lectie despre branduri si culori dar si un avertisment sa acordam mai multa atentiei elementelor vizuale de identificare a brandului. Conteaza mai mult decat ne-am fi imaginat!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related