Mi Casa Es Su Casa

Grupul de presa Hiparion a incredintat agentiei Leo Burnett realizarea strategiei si creatiei pentru revista "Casa Mea", specializata in decoratiuni interioare si exterioare, arhitectura si constructii.

Leo Burnett a realizat strategia de brand, pozitionarea si campania din aceasta primavara care se va declina pe TV, radio si print.

Intr-o zona publicistica inca intr-un stadiu incipient de comunicare, cu mesaje slabe si mai mult descriptive, "Casa Mea" lanseaza prima campanie coerenta si inchegata ce comunica o pozitionare clara si distincta.

"Ideea creativa se bazeaza pe un insight foarte puternic legat de procesul de redecorare al unei locuinte mai vechi sau de construire a uneia noi: toti proprietarii investesc foarte mult efort si bani, iar rezultatul nu poate sa ramana intre peretii casei - trebuie sa fie comunicat tuturor prietenilor si cunostintelor. Dupa ce termini o casa si te-ai implicat in constructie si decorare esti foarte mandru de casa ta" declara Mugur Patrascu - Brand Communication Supervisor, Leo Burnett Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related