Brandstalk a realizat campania "Wizz Air apropie Europa"

Wizz Air a ales sa "aterizeze" la Brandstalk pentru noua campanie de promovare a celor mai recente destinatii. Campania realizata de Brandstalk asigura promovarea pe outdoor, internet si radio a noilor destinatii Wizz Air: Bucuresti - Pisa, Cluj - Pisa, Cluj - Torino/Cuneo, Timisoara - Forli Bologna si ofera un aer proaspat materialelor de comunicare dedicate destinatiilor existente.

Conceptul desemnat sa formeze baza de comunicare a noilor materiale este "Wizz Air apropie Europa". Cu noile oferte, care se adauga celor deja existente, Wizz Air micsoreaza distantele pe harta Europei. Intr-o noua geografie a Europei, trasata de Wizz Air, orasele Romaniei se unesc cu alte orase europene, granita dintre ele se anuleaza, distanta reducandu-se la doar cateva ore.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

r r
acum 9 ani
Ce-i drept, designul noilor materiale m-a rupt in gura. Posterul roz e de catalog. Compozitie maxima, efort minim. Sper ca n-a luat mai mult de 3 - 4 minute. Ia-ti pacalit pe fraieri! Astept si restul "ca sa ma rid" :))


Related