BrandFusion semneaza noul design de ambalaj pentru brandul Casa Gruia

BrandFusion, compania de strategie si design de brand, a dezvoltat noua identitate de ambalaj pentru brandul Casa Gruia din portofoliul Macromex. In contextul unei noi linii de produse semipreparate congelate sub brandul Casa Gruia, echipa de consultanti a gandit o constructie vizuala coerenta, pornind de la ajustarea logoului pana la redefinirea ambalajului. Noua gama semnata de BrandFusion a fost lansata atat pe piata din Romania cat si pe piata din Cehia, unde Macromex si-a extins operatiunile.

Avand pozitia de cel mai mare importator si distribuitor de produse congelate din Romania, Macromex vine cu oportunitati de extindere pentru brandul propriu Casa Gruia. O experienta solida pe piata si cerintele tot mai accentuate ale consumatorilor au indrumat Macromex sa introduca in portofoliu o linie noua de produse semipreparate congelate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related