Nunta transmisa de Vodafone de la 2000m inaltime, prin internet mobil: povestea spotului

Buzz cu Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson) si Dinu Panescu (Group Creative Director, McCann Erickson)

IQads: Vodafone anunta acoperirea nationala pentru internetul mobil (pentru 90% din populatia Romaniei, la viteze de pana la 21,6 Mbps) printr-un spot de aproape 3 minute, difuzat in prime time pe PRO Tv si Antena1. A fost nevoie de munca de convingere din partea voastra sau a vrut clientul de la bun inceput sa faca o lansare de amploare si sa difuzeze spotul integral la tv? A contat si faptul ca regizorul era Cristian Mungiu in luarea acestei decizii?

Dinu Panescu: Inca de la momentul brief-ului Vodafone a subliniat ca isi doreste o lansare foarte vizibila. Dar inca nu stiam cum anume se va transpune in fapte intentia asta.
Trebuie spus ca modul in care lucram cu Vodafone este mult mai strans si mai informal decat s-ar astepta cineva din afara. E multa incredere la mijloc si din cand in cand nu ne temem sa lasam unele decizii pe mai tarziu, in functie de cum evolueaza lucrurile. In cazul lansarii acesteia am stiut de la inceput ca filmuletul va depasi orice format conventional de la TV, dar nu stiam exact cate secunde va avea. Am avut pregatite in permanenta optiuni de media pentru 3 variante de edit si in final am ales-o pe cea care servea cel mai bine povestii noastre. E bine sa ai mereu niste flexibilitate pusa deoparte. Si apropo de schimbari din mers, in ultima clipa am mai taiat vreo 20 de secunde din film pentru ca am realizat ca povestea traia bine-mersi si fara ele. Deci out.
Da, a fost si recomandarea lui Cristian Mungiu sa difuzam filmul integral, cel putin pentru partea de inceput a campaniei. Evident, recomandarea lui a contat foarte mult.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Ioana Stoica
acum 8 ani
Spotul asta este o idiotenie. Ce se retine din el este povestea a doi tineri, inadaptati, care incearca cu disperare sa fie interesanti si sa epateze pana la final cu calitatile lor "altfel" (asa cred ei), cu orice pret. Poate cine a facut spotul nu si-a dat inca seama ca a fi altfel nu se vede, doar se simte.
Gabriela Radu
acum 8 ani
povestea mi se pare haioasa. Am vrut doar sa stiu cat de reala este. Si este. Macar s-au ajutat unii pe altii: Vodaf pe miri, si invers.
jean gros-bart
acum 8 ani
de ce pe harta de acoperire de la sfarsitul spotului muntii nu sunt prezentati ca avand acoperire? o_O
Laurentiu Ciocarlan
acum 8 ani
Mi se pare cam inspirat din "Portret de familie" a lui Marian Crisan ca sa nu zic copiat.
Loredana Bob
acum 8 ani
In articol deja s-a explicat ca doar conceptual se potrivesc campaniile de la Vodafone intre ele pentru ca de asta se vrea a fi 360. Conceptul fiind "am puterea sa sharuiesc ce vreau" iar Vodafone iti ofera doar mijloacele. O idee simpla pe care se pot aplica foarte multe posibilitati.
Ioana Gligor
acum 8 ani
la fel ca toata comunicarea vodafone din ultima vreme...de un realism precar si dubios, un umor destul de slab si servit...pacat de mungiu, credeam ca va debuta in publicitate cu ceva mai destept.
claudiu dobrita
acum 8 ani
Mungiu a debutat in publicitate acum vreo 10 ani, stai tu linistit. Mie, unuia, imi place comunicarea Vodafone din ultima vreme, dar aia facuta de Muntean, daca ma-ntelegi pe undeva. E saracie cam peste tot, de aceea Urzica se vinde mai bine ca Wallpaperul, asta pot sa inteleg, si daca Urzica e scrisa bine, o cumpar.

mihai botarel
acum 8 ani
simpla si frumoasa. sper sa luati un cyber leu cu ea


Related