Foton este cel mai recent brand din portofoliul McCann

McCann/Creative Services a lansat campania de imagine a primei marci romanesti de baterii si lanterne - Foton. Solutia creativa aleasa "Mai multa putere pentru jucarii" reprezinta o abordare diferita pentru categoria produselor electronice.

Adela Dan, Senior Copywriter, McCann/ Creative Services: "Pentru noi, provocarea a fost sa venim cu o abordare proaspata, care sa diferentieze bateriile Foton de toate celelalte produse similare. Si, pentru ca "baterii puternice" vedem cam la 2, 3 zile , in toate formele si starile de agregare posibile: jucarii obosite/ tocite/ ratacite/ la mare distanta de casa..., am cautat sa spunem asta intr-un fel in care nu s-a mai spus, sau, cel putin, noi nu stim sa se fi spus. Am cautat sa transmitem un mesaj concret, fizic, "mai multa putere pentru jucarii" intr-o forma emotionala "copiii cei dragalasi si plini de energie (cei care au, stiu) dorm dusi, obositi de atat joaca". Si am gasit o prima campanie pe care noi o iubim foarte mult si care speram sa fie "inceputul unei mari prietenii" cu clientul Sprinter Distribution. Pentru ca, pana la urma, ceea ce vindem noi sunt emotiile."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related