ING lanseaza platforma de comunicare "Vis si facut"

ING ii sprijina pe cei care doresc sa traiasca din nou frumos si pentru ei au lansat noua platforma de comunicare "vis si facut".

Lumea s-a schimbat in ultimii 2 ani, se rade mai putin, se petrece mai timid, se traieste mai sarac. Auzim mai des ca oricand "nu-mi permit", " nu pot", "e prea greu", "alta data", "n-avem". Omenirea a intrat intr-un soi de hibernare, uitand ca viata e una singura si nimeni nu-ti da inapoi timpul pierdut; a uitat si cineva trebuia sa-i reaminteasca. Ne-am gandit ca noi, ING Bank, am fi foarte nimeriti sa facem acest lucru. De ce noi? Pentru ca ING Bank este prima banca din Romania care a facut cu adevarat educatie bancara, prin Catalogul Bancar lansat la sfarsitul anului 2008. Acesta a fost primul instrument bancar gandit in jurul nevoilor clientilor si nu a produselor bancare, un ghid care sa ii ajute sa se descurce in jungla financiara inconjuratoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related