Nu avem marunt. Nu insistati!

De cate ori v-ati dus la magazinul din colt sa cumparati un produs anume si v-ati ales cu gume de mestecat sau caramele? Vanzatoarele apeleaza cu incredere la borcanul deja pregatit pe tejghea pentru a inmana guma de mestecat, pliculete de ness sau dulciuri in loc de rest, pe care de cele mai multe ori nu il au sau nu vor sa-l dea, ca sa nu isi strice socotelile.

Pastrand atmosfera de la buticul din colt, publicul de la Motoare a fost intampinat la bar de mesajul “Nu avem marunt. Nu insistati. Restul va e oferit de ROM”. Dupa plasarea unei comenzi si efectuarea platii, barmanii, un alt exemplu al celor care duc lipsa de marunt, au oferit in loc de rest ciocolatele ROM, insotite de mesajul brandului: “Senzatii tari. Romanesti”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related