Castigatorii de la McCann Erickson si Kandia Dulce vorbesc despre cele 9 trofee primite la Cannes pentru “American ROM”

Castigatorii de la McCann Erickson si Kandia Dulce vorbesc despre cele 9 trofee primite la Cannes pentru “American ROM”

Conferinta organizata azi de McCann PR in onoarea celor 9 trofee castigate de agentia McCann Erickson Romania pentru campania “American ROM” la festivalul Cannes Lions 2011 i-a adus sa vorbeasca pe reprezentanti ai clientului Kandia Dulce si pe publicitarii implicati in campanie.

Bogdan Enoiu (Managing Director, McCann Erickson Romania) a deschis conferinta declarand ca: “A fost saptamana cea mai fericita din cei 20 de ani de cand ma ocup de publicitate, mi-am vazut si eu un vis cu ochii, bineinteles pus in practica de colegii mei, de tanara generatie a McCann-ului. (...) Eu personal am o istorie foarte lunga cu acest produs si sunt foarte mandru ca steagul romanesc, si pe produs, si la propriu, in numele noastre a fluturat saptamana trecuta la Cannes”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related