Avon Cosmetics si Starcom lanseaza a noua editie a Campaniei pentru sanatatea sanilor

Ca in fiecare an, Avon Cosmetics impreuna cu Starcom lanseaza “Campania pentru sanatatea sanilor” - o ampla campanie de educare si informare dedicata luptei impotriva cancerului la san.

Campania pentru sanatatea sanilor, o parte majora din strategia noastra de responsabilitate sociala, isi propune, prin folosirea fondurilor stranse din vanzarea produselor cu fundita roz, sa asigure ingrijire medicala de calitate pentru pacientele cu cancer la san si sa informeze femeile din Romania despre prevenirea bolii. Anul acesta prinde contur o mare comunitate de femei care se alatura cauzei, de la vedetele care s-au implicat pro bono la voluntarii nostri si femeile care au invins boala si au promis sa lupte in continuare. Nu e nimic mai nobil pentru aceste femei si pentru fiecare angajat Avon decat sa stie ca au salvat vietile a mii de femei din Romania.” , a declarat Razvan Diratian - Director Comercial Avon Cosmetics Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related