BrandTailors concepe o noua indentitate vizuala si un nou ambalaj pentru ciocolata Laura

BrandTailors consolideaza pozitie brandului Laura prin dezvoltarea unei noi identitati vizuale si a unui nou design de ambalaj, informeaza un comunicat din partea BrandTailors.

Obiectivul procesului de schimbare a identitatii vizuale a fost acela de a consolida pozitia brandului Laura in sub-segmentele de ciocolata simpla si ciocolata cu crema si de a-l lansa in sub-segmentul de tablete cu incluzii (arahide).

Conceptul pe care s-a fundamentat schimbarea identitatii vizuale si a design-ului a avut in vedere relevanta pozitionarii pe piata a brandului Laura ca „ciocolata pe care o imparti cu toata familia”. Schimbarea a constat in ajustarea logotipului si a design-ului de ambalaj astfel incat sa reflecte tendintele contemporane si sa scoata in evidenta culoarea portocaliu care este unica si reprezentativa pentru categorie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Alexandra MArinescu
acum 13 ani
deci data trecuta nu era bine sau kum?
r r
acum 13 ani
Pentru o ciocolata ieftina, amabalajul asta e ok. Totusi, atita bataie de cap sa faci gradientii / sclipirile / riurile de lapte si de capsuni... Nu mai bine o inveleati in hirtie de ziar? :)) "grafica compacta, formele fluide...exprimarea vizuala contemporana a brandului" precious, precious... LOL! LAME!


Branded


Related