BrandTailors deschide inimile cu Laura

BrandTailors finalizeaza in decembrie 2007 procesul de rebranding pentru ciocolata Laura, detinuta de compania Kandia- Excelent.

La sfarsitul anului 2006, compania Kandia-Excelent a decis rebranding-ul marcii Laura, cu scopul declarat de a transforma acest brand intr-unul extrem de stabil, in contextul in care piata de ciocolata a devenit foarte dinamica si competitiva, majoritatea jucatorilor din piata alocand tot mai multe resurse proceselor de marketing.

"Avand in vedere faptul ca suntem la al doilea process de re-branding pentru Laura, marturisesc ca nu ne-a fost foarte greu sa redirectionam brand-ul catre un teritoriu de pozitionare mai generos si care sa nu fie totusi strain de ceea ce cunosteau consumatorii. Chiar si in aceste conditii, anterior oricarui demers, intreaga echipa a simtit nevoia unei inventarieri in profunzime a pietei de ciocolata" - declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related