Campania de lansare a noului Audi A6, semnata ICON Advertising

ICON Advertising a realizat campania de lansare a noului Audi A6,
al saptelea din generatia sa. Campania a avut componente ATL (print, outdoor, spot TV adaptat) si BTL dezvoltate in jurul mesajului „Construit cu aluminiu, otel si cu o vointa de fier”.

Conform comunicatului agentiei, „functiile cheie ale Noului A6 au fost prezentate intr-un mod interactiv, iar pentru fiecare, agentia a definit si a asociat cate un simbol reprezentativ completand astfel conceptul vizual”.

Evenimentul s-a desfasurat in perioada 7-9 aprilie la showroom-ul Audi Porsche Bucuresti Nord si a constat intr-un „business meeting relaxat, intr-o atmosfera de chill & lounge”. Au fost prezenti aproximativ 200 de „reprezentanti ai high-class-ului bucurestean si ai mediilor de business”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related