![[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important](https://media.iqads.ro/2017/08/ana-maria-olaru-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Maria Olaru
![[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important](https://media.iqads.ro/2017/08/ana-maria-olaru-cover-410.jpg)
![Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania](https://media.iqads.ro/2017/04/visa-kv-cover-410.jpg)
Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania
![Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”](https://media.iqads.ro/2016/12/screenshot-33-cover-410.jpg)
Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”
![Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări](https://media.iqads.ro/2016/11/2016-1121-22163900-cover-410.jpg)
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Premiile FIBRA #1] Silver & Bronze FIBRA / Publicis / Main Theme / Star Wars & Carrefour / Carrefour](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-18-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Silver & Bronze FIBRA / Publicis / Main Theme / Star Wars & Carrefour / Carrefour
![Publicis Romania si Orange, in colaborare cu Salvati Copiii, ofera al doilea bilet Orange film unui copil care nu a mai fost la cinema](https://media.iqads.ro/2016/03/poster-orange-film-cover-410.jpg)
Publicis Romania si Orange, in colaborare cu Salvati Copiii, ofera al doilea bilet Orange film unui copil care nu a mai fost la cinema
![Mamele au un prieten de incredere in noua campanie lansata de Sanofi, creata de Publicis Romania pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)](https://media.iqads.ro/2016/03/screenshot-2-cover-410.jpg)
Mamele au un prieten de incredere in noua campanie lansata de Sanofi, creata de Publicis Romania pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)
![Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri](https://media.iqads.ro/2015/11/12068886-1161363977224868-6838562326883051135-o-cover-410.jpg)
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Ana-Maria Olaru (Publicis): Barbatii din prezent au inceput sa se intoarca mai mult catre casa si sa isi doreasca un echilibru mai bun intre cariera si familie](https://media.iqads.ro/2015/11/12304030-1184828278211771-5339995807250839132-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Ana-Maria Olaru (Publicis): Barbatii din prezent au inceput sa se intoarca mai mult catre casa si sa isi doreasca un echilibru mai bun intre cariera si familie
![Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus](https://media.iqads.ro/2015/11/12094860-1161411163886816-4397014030028712838-o-cover-410.jpg)
Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus
![Strategii de atragere a cumparatorului: vizibilitatea la raft, elemente de diferentiere si folosirea noilor tehnologii](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25231-cover-410.jpg)
Strategii de atragere a cumparatorului: vizibilitatea la raft, elemente de diferentiere si folosirea noilor tehnologii
![Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24799-cover-410.jpg)
Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
![Publicitarii romani despre cazurile in care se apeleaza la pretestare, efectele procedurii si succesul campaniilor pretestate](https://media.iqads.ro/2012/05/photo-large-23048-cover-410.jpg)
Publicitarii romani despre cazurile in care se apeleaza la pretestare, efectele procedurii si succesul campaniilor pretestate
![Publicitarii romani despre campaniile pretestate in 2011, avantajele si dezavantajele practicii si cele mai folosite tehnici](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22943-cover-410.jpg)
Publicitarii romani despre campaniile pretestate in 2011, avantajele si dezavantajele practicii si cele mai folosite tehnici
![Sistemul de preparare a cafelei Tassimo a fost lansat pe piata romaneasca printr-o campanie semnata de CohnandJansen JWT](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)