Evenimentul de prelansare a noului model Audi Q3 organizat de ICON Advertising a avut tema "urbanism"

Evenimentul de prelansare a noului model Audi Q3 organizat de ICON Advertising a avut tema "urbanism"

ICON Advertising a organizat evenimentul destinat prelansarii in exclusivitate a modelului Audi Q3 care a avut loc joi, 2 iunie in Bamboo Ballroom, informeaza un comunicat emis de agentie. Evenimentul a promovat conceptul noului model de autoturism: integrarea in peisajul urban.

La evenimet au fost organizate proiectii urbane care au recreat atmosfera citadina pentru care modelul Audi Q3 a fost conceput. Prezentarea noului model a fost sincronizata cu proiectiile pentru a marca conceptul “progres prin tehnologie” si valorile de brand Audi.

Cu sloganul “Nascut din cele mai inalte asteptari”, noul model de SUV propune pe de o parte, solutii de eficientizare cu privire la spatiu si cantitatea de materiale folosite si pe de alta, maximizarea performantei si reducerea consumului. Fiind primul Audi din segmentul de lux A-SUV, Q3 reuneste caracteristicile forte ale unui SUV cu solutii pentru provocarile lansate de peisajul urban, modern.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related