"Operatiunea Porcu'", o campanie pe Facebook pentru Greenfield, semnata de Pukka

Digital Buzz cu Octavian Viorel (Creative, Pukka)

Timp de o saptamana, aplicatia de Facebook "Operatiunea Porcu'" a strans 2.700 de useri. Acestia au fost invitati sa voteze pentru sau impotriva taierii porcului Gogea (care putea fi supravegheat in tot acest timp prin webcam, intr-unul din taburile aplicatiei). Astazi, in ultima zi, soarta lui pare a fi decisa: Gogea va trai! Cursa a fost stransa: s-au stans circa 1500 voturi pentru "Traiasca Gogea" si 1400 pentru "Sa-l facem pe Gogea carnati!". Octavian ne povesteste cum le-a venit ideea si care au fost obiectivele acestei campanii create de Pukka pentru ansamblul rezidential Greenfield. [UPDATE: scor final: 1536 - 1425. Gogea traieste si ne asteapta la petrecere pe 18 dec, la Greenfield.]

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related