IAB Romania a aprobat Codul de Autoreglementare si a modificat componenta Consiliului Director

Ieri, 21 octombrie 2009, a avut loc Adunarea Generala a membrilor IAB Romania, in cadrul careia a fost votat in unanimitate Codul de Auto-reglementare a industriei, cod care va sta la baza Marcii de Incredere pe care o va anunta IAB Romania in data de luni, 26 octombrie, la evenimentul Internet Responsabil (www.internetresponsabil.ro), organizat impreuna cu Avocatnet, si sprijinit de Petrom si BitDefender.

Referitor la acest proiect Cristi Parvan, vicepresedinte IAB Romania declara ca "Marca de incredere IAB nu introduce responsabilitatea pe internet ci doar o certifica. Acest demers de autoreglementare este asumat de IAB Romania, asociatia care reuneste principalii playeri din industria de advertising pe Internet, si se adreseaza tuturor siteurilor publice din Romania. Codul de conduita propus reuneste reguli de responsabilitate agreate de websiteurile aderante si asigura pentru public certificarea respectarii acestor reguli."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Sectiune



Related