Asociatia IAB Romania sustine competitia Internetics 2008

Asociatia IAB Romania este partenerul Millenium Communications in organizarea competitiei Internetics 2008, cea de-a opta editie. Este pentru al doilea an consecutiv cand Asociatia IAB Romania se implica in organizarea festivalului care premiaza eficienta online din Romania.

"IAB Romania si Internetics au cateva obiective comune, ambele isi propun sa ajute la dezvoltarea industriei din Romania, prin impunerea si promovarea de standarde, exemple de performanta si modele de excelenta. IAB Romania isi propune sa foloseasca oportunitatile oferite de Internetics pentru a oferi industriei online din Romania si alte resurse pentru a se dezvolta", explica Ionut Oprea, director executiv IAB Romania.

Internetics premiaza eficienta proiectelor online, acordand o serie de premii in competitia care reuneste, incepand cu 2008, trei categorii de concurs: una dedicata continutului online, o a doua dedicata afacerilor online si o alta publicitatii si comunicarii online.

"Eficienta este unul din cele mai importante avantaje pe care il poate avea internetul in comparatie cu alte medii, tocmai prin multitudinea de mijloace prin care poate fi direct sau indirect masurata, optimizata si chiar crescuta. De aceea credem ca e important sa atragem atentia asupra eficientei mai ales cu ocazia principalului eveniment al industriei online. Prezenta eficientei in criteriile de jurizare de anul asta speram sa fie un semnal atat pentru agentiile interactive, cat si pentru clientii lor, ca aceasta e directia in care va evolua piata", adauga Ionut Oprea.

Asociatia IAB Romania a oferit suport organizatorilor Internetics atat in formularea criteriilor de jurizare, cat si in alcatuirea juriului editiei 2008. Astfel, Asociatia IAB Romania se va asigura de corectitudinea si transparenta procesului de jurizare.

Componenta finala a juriului Internetics este, in ordine alfabetica:
Adriana Iordan, Web Marketing Manager GECAD ePayment/Avangate B.V; Alexandru Badut, Project Manager, Business Development, Rompetrol; Alexandru Costin, Director Adobe Romania; Alin Zainescu, General Manager newmedia PR; Ana Maria Bogdan, e-Business Director Kanal D; Bobby Voicu, Community Manager pentru Romania al Yahoo!; Bogdan Branzas, CEO & Creative Director Branzas; Bogdan Musat, Strategy & Marketing Director TotalSoft; Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever South Central Europe; Calin Rotarus, Managing Director ARBOinteractive; Catalin Tolontan, Director General Convergent Media; Ciprian Stavar, Consultant online marketing; Constantin Ferseta, Marketing Manager neogen; Costin Radu, Managing Director IQads; Costin Uzun, Brand Manager Procter & Gamble Balkans; Cristi Ditoiu, General Manager Acasa.ro; Cristi Parvan, Interactive Media Director Zed Digital; Cristian Gheorghita, Director de Marketing Prima TV; Dan Berte, Online User Experience Consultant; Dan Petre, Managing Partner si Director al Departamentului de studii calitative D&D Research; Daniel Gavrila, Managing Partner Glue; Dragos Novac, Director General Krogos Software; Eusediu Margasoiu, Managing Partner The Network; Filip Chereches - Tosa, Antreprenor si Web Developer; Ionut Oprea, Director Executiv Asociatia IAB Romania; Iulian Comanescu, Managing Partner Comanescu S.R.L.; Iulian Padurariu, Managing Partner Trout & Partners; Laurentiu Pop, Deputy Managing Director Httpool Romania; Lucian Slatineanu, Designer si consultant independent; Marius Ghenea, Presedinte PCfun & FIT Distribution; Mihai Barsan, Brand Manager Ursus Breweries; Mihai Seceleanu, Managing Partner InternetCorp; Oana Solca, Web Shop&Web Care marketing manager Orange Romania; Radu Apostolescu, Director Dezvoltare Online eMAG; Radu Ionescu, Managing Director Kinecto Permission Marketing; Sergiu Biris, Crocodilu' Sef Trilulilu; Sorin Dragulin, Marketing Coordinator, Consumer Banking, ABN AMRO Bank Romania; Serban Goran, Managing Director CRM Direct; Stefan Liute, Strategy Director Grapefruit; Val Voicu, Director general AdEvolution; Victor Kapra, New Media Content Manager Publimedia S.A..
Membrii juriului vor nota una sau mai multe categorii de concurs, in functie de specializarile lor.

Inscrierile in competitia Internetics 2008 se pot face online, la adresa www.internetics.ro, pana la 14 septembrie. Participantii Internetics se pot inscrie in cele trei categorii din cadrul festivalului, creandu-si un cont pe www.internetics.ro si completand formularul online.

Evenimentele din cadrul festivalului vor avea loc in perioada 29-30 octombrie.
Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related