Parteneriatul Ogilvy-SNSPA se extinde la nivelul IAA

International Advertising Association (IAA) a incheiat un parteneriat cu Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA in domeniul activitatii de formare a viitorilor specialisti in publicitate, media si relatii publice. Parteneriatul porneste de la colaborarea de sase ani dintre Ogilvy si Facultatea de Comunicare si Relatii Publice si prevede extinderea colaborarii facultatii cu intreaga comunitate de publicitate din Romania - agentiile de publicitate si companiile multinationale cu care lucreaza acestea.

Membrii boardului IAA s-au aratat deschisi sa investeasca resursele necesare pentru dezvoltarea programului de masterat din cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Astfel, studentii vor beneficia de experienta in publicitate si marketing a specialistilor recomandati de IAA. "Unul din scopurile declarate ale IAA este implicarea in procesul educational din Romania. Ne dorim oameni mai bine pregatiti cu care sa construim o industrie a publicitatii profesionista si etica," a apreciat presedintele IAA, Mihai Ghyka.
"Invatamantul in domeniul publicitatii este la inceput in Romania si are nevoie sa se racordeze la cerintele practicii moderne, ale unei activitati performante. In cadrul parteneriatului, companiile din cadrul IAA vor oferi stagii de practica pentru studentii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Studentii care se vor distinge vor avea sanse suplimentare sa lucreze in cadrul acestor companii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related