Inform Media Group Romania si Ungaria folosesc serviciile oferite de platforma de targetare predictiv-comportamentala Nugg.ad

Inform Media Group Romania si Ungaria au incheiat in luna mai un acord de colaborare cu Nugg.ad, o platforma de targetare predictiv - comportamentala, informeaza un comunicat emis de Inform Media. Serviciile Nugg.ad constau in evaluarea informatiilor obtinute in urma unor sondaje si a comportamentului utilizatorilor in sistemul de navigare. Astfel, sistemul permite o alta abordare a unor anumite grupuri de utilizatori din mediul online, divizati in functie de profilul social-demografic si interesul pentru un anumit produs.

Principalele activitati Inform Media Ungaria si Romania constau in: generarea de content editorial original, atat in presa scrisa cat si online, dedicat informarii cititorilor si furnizarea de servicii si de oferte de vanzare pentru toate tipurile de clienti. Astfel, colaborarea cu Nugg.ad va imbunatati controlul asupra publicitatii online, va livra campania publicitara catre publicul tinta potrivit, va aduce noi metode de monetizare a continutului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related