GfK Romania ofera pentru BRAT primul serviciu automatizat de monitorizare a investitiilor in publicitatea radio

In urma castigarii licitatiei organizate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) in luna martie, GfK Romania va livra timp de 2 ani rapoartele de monitorizare a investitiilor in publicitatea difuzata de statiile radio pentru BRAT, informeaza un comunicat emis de GfK Romania. Monitorizarea se bazeaza pe recunoasterea automata a investitiilor in publicitatea radio, realizata printr-un soft propus de GfK care ofera o rata de recunoastere garantata de 95%.

Raportul transmis de GfK catre clientii finali cuprinde spoturile de publicitate, concursurile, interventiile DJ-ilor si toate formele de publicitate difuzata pe cele 7 statii radio nationale monitorizate in prezent. Saptamanal, beneficiarii primesc informatii despre produsul sau serviciul comunicat, marca acestuia, tipul mesajului, formatul de publicitate, un fisier audio cu spotul difuzat si suma aferenta difuzarii acestuia (utilizand tarifele de lista ale statiilor radio). Exploatarea rezultatelor se face printr-o aplicatie online dezvoltata de BRAT special pentru proiectul de monitorizare. GfK Romania asigura componenta tehnica si echipa de specialisti cu care sunt monitorizate campaniile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related