Mercury360 a creat o executie neconventionala in Costinesti cu mesajul "Etnobotanicele pun capat distractiei!"

Mercury360 a creat campania sociala initiata de Agentia Nationala Antidrog pentru combaterea consumului de substante cu proprietati psihoactive cu mesajul "Etnobotanicele pun capat distractiei!", informeaza un comunicat emis de agentie.

Campania s-a desfasurat in statiunea Costinesti, intre 26 si 28 august, si a debutat cu amplasarea printre sezlongurile de pe plaja a unui pat de spital pe care era scris mesajul "Etnobotanicele pun capat distractiei!", pentru a ilustra unde se poate ajunge in cazul consumului de droguri.

Actiunea face parte din campania "ABSENTUL", prima campanie din Romania de prevenire a consumului de substante noi cu proprietati psihoactive in randul adolescentilor si al tinerilor cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani, dar si la nivelul populatiei generale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related