În căutarea relevanței poveștii, Toni Bunăiașu a dat creația pe strategie

În căutarea relevanței poveștii, Toni Bunăiașu a dat creația pe strategie

Nu se întâmplă în fiecare zi în publicitate (și nici nu e ușor), dar unii o fac. E vorba de trecerea, cu arme și bagaje, de la creație la strategie. Deși, dacă e să-l întrebați pe Toni Bunăiașu (Strategic Marketing Planner la g7 Romania), trecerea asta nu este deloc atât de abruptă sau definitivă, cum am putea crede. Armele și bagajele rămân acolo, iar în noul rol îți construiești altele.

Sunt multe abordări creative care se aplică la fel de bine în strategie. Amândouă își propun să creeze o realitate nouă. Strategia caută eficiența și relevanța poveștii sau a comunicării, creația îi dă savoarea aia irezistibilă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related