JWT Worldwide cerceteaza ce le face pe femei sa rida

Raportul calitativ dezvaluie ca femeile prefera mai degraba o poveste eleganta decat un banc bun
Majoritatea femeilor prefera povestile inspirate din viata reala, spuse intr-un mod amuzant si interesant, glumelor indraznete, potrivit unui studiu calitativ asupra femeilor si a umorului. facut public de JWT Worldwide, cea mai mare agentie in Statele Unite si a patra cea mai mare din lume.

Studiul, bazat pe o serie de interviuri realizate in prima jumatate a anului 2005 cu experti si oameni obisnuiti din toata lumea cerceteaza adevarurile si beneficiile comediilor pentru femei care aduc la un loc toatel elementele distinctive ale umorului feminin. Cercetand ce le face pe femei sa rada, JWT tinteste sa dezvolte abordari amuzante, mai bune si mai creative pentru piata ai carei consumatori sunt femeile.
"La femei, genul de umor care le face sa rada din toata inima si sa vrea mai mult vine atunci cand ceva sau cineva le atinge punctul H - Humour Spot", a afirmat Martin Weigel, Global Planner pe Unilever Sunsilk la JWT. "Sa gasesti acest punct H inseamna sa intelegi in ce fel umorul feminin difera de cel masculin."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related