Scala JWT semneaza noua campanie "Cea mai buna mutare" ce promoveaza Imprumutul pentru Locuinta de la Bancpost

In cadrul noii colaborari dintre Bancpost si Scala JWT pe categoria Imprumutului pentru Locuinta, Scala a creat noua campanie numita: "Cea mai buna mutare"
Campania pentru lansarea Imprumutului pentru locuinta in Euro cu cea mai mica dobanda se va difuza in toate mijloacele media (TV, presa, outdoor Internet), precum si materiale POS in sucursalele Bancpost. Comunicarea se adreseaza tuturor celor care se afla in fata unei decizii importante din viata lor: achizitionarea propriei locuinte.

Prin produsul pe care il lanseaza, dar si prin modul in care a ales sa comunice, Bancpost demonstreaza ca este o banca dinamica si deschisa, care intelege situatiile de zi cu zi prin care trec cei care nu au propria locuinta si vine in intampinarea lor cu solutii prietenoase.
Cele doua spoturi TV se adreseaza atat celor care inca stau cu parintii cat si celor care platesc chirie, acoperind astfel cele mai frecvente situatii, subliniind cu umor si caldura inconvenientele pe care trebuiau sa le suporte acestia pana acum. Conditiile favorabile ale noului Imprumut pentru Locuinta de la Bancpost furnizeaza o solutie reala pentru locuinta fiecaruia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related