Gustul care te prinde vara asta vine de la Scala JWT

Scala JWT continua comunicarea pentru gama produselor all-in-one din portofoliul Kraft, sub marca Jacobs, ca urmare a pitch-ului regional castigat in 2004. Dupa campania pentru 3in1, Scala JWT vine acum cu o campanie "racoroasa, de vara", care va rula simultan in cateva tari din Europa Centrala si de Est.
Jacobs Ice Cofee este un mix pe baza de cafea, special conceput pentru prepararea cu apa rece. Noul produs se adreseaza persoanelor dinamice, cu stil de viata activ, care vor sa savureze o o cafea delicioasa si racoroasa pe timpul verii.

Campania de promovare realizata de Scala JWT include un spot TV, panotaj stradal si machete de presa.
"Jacobs Ice Coffee este Gustul care te prinde. Ideea cu care am venit noi a fost: Usor de facut, greu de lasat deoparte." spune Mihai Cojocaru - Creative Director Scala JWT. Ice Coffee este bautura savuroasa la care nu poti renunta, indiferent de situatie. E tot ce ti-ai putea dori pentru o vara calduroasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related