Campanii Kinecto premiate la Webstock 2011: "Stii banking", "LG Cinema 3D" si "Street Karaoke cu Smiley"

La Gala Webstock Awards 2011, Kinecto a castigat de doua ori locul I, pentru proiectele BCR - "Stii Banking" si LG - "LG Cinema 3D" si un loc II pentru proiectul Avon – "Street Karaoke cu Smiley", informeaza un comunicat emis de Rogalski-Grigoriu PR.

"Ma bucur ca am castigat premii pentru clientii nostri mari si proiecte lor reale si de impact. Intotdeauna am crezut ca poti si trebuie sa faci creatie de calitate pe clientii de baza si nu sa iti manifesti ego-ul pe mici SRL-uri si muzee ca sa castigi premii" a declarat Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto).

Campania "Stii Banking", dezvoltata de Kinecto pentru BCR, a luat locul I la categoria "proiecte speciale". Pornind de la ideea concursului "Stii si castigi" s-a ajuns la "Stii banking si castigi", pastrand formatul si moderatorul emisiunii: Mihai Calin. Online a fost creata o aplicatie video interactiva. Utilizatorii care si-au creat cont pe stiibanking.ro au intrat in concurs, unde a trebuit ca in 3 minute sa raspunda la 10 intrebari despre servicii, produse si activitati bancare. Pe parcursul unei luni, peste 1 milion de vizitatori au intrat pe site si peste 4 milioane de utilizatori romani au fost expusi la mesajele campaniei. Concursul a fost promovat si pe Facebook, la radio si prin pastile de 5 minute la TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related