"Receive to give", campania indoor de comunicare interna dezvoltata de BrandTailors pentru Petrom

Cu ocazia inaugurarii centrului Petrom City, complexul de 5 cladiri care reuneste 2.500 de angajati Petrom, BrandTailors a realizat o campanie de comunicare interna cu scopul de a facilita interactiunea intre membrii organizatiei si pentru a realiza conexiunea acestora cu valorile Petrom, informeaza un comunicat emis de BrandTailors.

Campania "Receive to give" consta in mai multe panouri indoor care prezinta proiecte interne sau externe ale Petrom si activitati de CSR desfasurate sau in curs de desfasurare.

"Intrucat cladirile Petrom City aduna un numar foarte mare de oameni, era nevoie de ceva care sa ii aduca mai aproape, de un amplu fenomen cu implicatii la nivel de cultura organizationala. Ideea de a comunica vizual momente din desfasurarea proiectelor sau activitatilor de CSR in care s-au implicat angajatii a fost un bun prilej de a le reaminti acestora ceea ce ii aduce impreuna", a declarat Anca Tazlaoanu (Brand Consultant, BrandTailors).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related