Operatiunea "liftul"

Exista anumite categorii condamnate sa fie plictisitoare sau monotone, iar bancile si serviciile financiare se regasesc adesea in locurile fruntase ale unui top al sablonizarii. Bariera comunicarii intr-o limba de lemn corporatista pare sa fie greu de trecut. Exista si exceptii, si noua campanie BRD pentru card-urile « in serie limitata » este una dintre aceste exceptii.
Intai de toate, produsul este cu adevarat premium si distinctiv si as putea spune ca bate lejer campanii internationale cu pedigree. Este primul produs bancar cu potentialul de a te face mandru ca esti roman. Asta e o treaba foarte grea in conditiile in care imaginea romanilor in Europa este sub nivelul marii. Ideea bancii de a lansa un astfel de produs, pozitionat ca atare si sustinut de imaginea unor repere internationale de talia lui Ilie Nastase, a Nadiei Comaneci si a lui Gheorge Hagi este cu adevarat grozava.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related