Campanie outdoor creata intern pentru lansarea Tomi Light

Tomi comunica lansarea Tomi Light, primul ketchup fara zahar din Romania, care are cu 50% mai putine calorii, printr-o campanie outdoor implementata impreuna cu Zenith Media, informeaza un comunicat emis de Orkla Foods Romania.

Pe Calea Victoriei a fost amplasat un mesh care ilustreaza beneficiul conferit de numarul redus de calorii.

"Consumatorul de azi vede zilnic mii de mesaje publicitare. Pe acest fond este absolut necesar sa comunici intr-un mod inovativ, lucru pe care Tomi l-a facut intotdeauna. Ideea mesh-ului ne-a venit din dorinta de a exprima cat mai simplu si atractiv pentru consumatori, beneficiul principal al noului produs. De altfel, rosia silueta este si elementul vizual central de pe noul ambalaj Tomi Ketchup Light, dezvoltat impreuna cu agentia Brandient", a declarat Adi Pasarica (Brand Manager, Orkla Foods Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related