Propaganda a creat prima campanie de imagine pentru brandul LaMinut, din portofoliul Orkla Foods

Propaganda a creat prima campanie de imagine pentru brandul LaMinut, din portofoliul Orkla Foods

Prima campanie de imagine pentru brandul LaMinut, gama economy din portofoliul Orkla Foods, a fost creata de Propaganda ca o celebrare a oamenilor din spatele mancarurilor apreciate de altii, informeaza un comunicat emis de agentie.

"In ceea ce priveste brandurile de mancare, am observat ca majoritatea au o comunicare ce se adreseaza celui ce urmeaza sa o savureze, ignorandu-l de cele mai multe ori pe cel ce o pregateste, cel care sta in fum, in aburi, in picioare ore intregi, cel ce merita, de fapt, toti laurii. De ce sa nu se gandeasca cineva si la el, cel ce pregateste mancarea aia delicioasa de care se bucura altii? Asadar, strategia a fost sa-i dedicam lui aceasta gama”, a explicat Luciana Bodolan (Strategic Planner, Propaganda).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related