A fost desemnat castigatorul "Da un refresh vietii urbane" organizat sub umbrela Pepsi Refresh Romania

"Turnul nostru”, proiectul castigator al competitiei "Da un refresh vietii urbane” desfasurate sub umbrela Pepsi Refresh Romania, a fost premiat cu 20.000 de dolari, informeaza un comunicat emis de GMP PR. Banii sunt destinati transformarii unui castel de apa din Iasi intr-un simbol de implicare civica. Implementarea proiectului se poate face pana la finalul lui februarie 2012.

In cadrul competitiei lansate in luna septembrie au fost inscrise peste 600 de idei. Evenimentul de jurizare a celor mai votate 10 idei din proiectul Pepsi Refresh a avut loc pe 16 noiembrie. Cele 10 echipe finaliste au prezentat proiectul in fata juriului alcatuit din Cristina Bazavan, Cabral si Mihai Dobrovolschi. Criteriile de jurizare au inclus adecvarea la tema, creativitatea, fezabilitatea si impactul asupra comunitatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

flavia voicu
acum 7 ani
Am urmarit cu interes Proiectul Pepsi Refresh inca de la inceput! Am fost surprinsa sa constat cate persoane vor sa schimbe ceva in jurul lor. Sa speram ca cei de la Pepsi vor decide sa ii dea o continuitate si la anu'!


Related