Competitia Pepsi "Da un refresh vietii urbane": 152 de inscrieri in primele 6 zile

Pepsi organizeaza competitia nationala de proiecte creative pe Facebook "Da un refresh vietii urbane” in perioada 22 septembrie – 19 noiembrie, informeaza un comunicat emis de GMP PR.  Participantii sunt incurajati sa incrie idei de proiecte prin intermediul carora sa schimbe viata urbana, iar castigatorul va fi premiat cu 20.000 de dolari destinati implementarii proiectului respectiv.

Proiectul "Da un refresh vietii urbane” nu este neaparat o activitate de CSR, ci este menit sa incurajeze tinerii care doresc sa schimbe ceva in jurul lor. Pot inscrie idei inclusiv cei care doresc "sa transforme terenul viran de langa casa in gradina japoneza, sa faca o discoteca in pasaj sau o plaja in parcare”, se mentioneaza in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related