Grafitti BBDO semneaza ultimul spot Romania Libera

Graffiti BBDO semneaza noul spot "Romania libera", intitulat "Lucruri incomode". Acesta face parte din campania de imagine initiata la sfarsitul anului trecut si centrata, la momentul respectiv, pe spotul "Nopti nedormite".

Pozitionarea cotidianului "Romania libera" - un ziar incomod - a reprezentat chiar cheia conceptului creativ. Dezvoltarea s-a realizat intr-o directie fireasca: in fiecare zi avem de-a face cu lucruri care incomodeaza, insa multe din acestea ne sunt de mare ajutor. Unul dintre ele este ziarul "Romania libera".

Spotul TV a fost construit ca o succesiune de momente care prezinta situatii frecvente din viata de zi cu zi in care avem de-a face cu lucruri incomode - cum sunt ochelarii de protectie pentru un sudor, cravata pentru un tanar aflat la primul interviu, vesta antiglont pentru soldatul aflat in misiune, aparatul de indreptat dintii pentru un copil si centura de siguranta atat de nesuferita conducatorilor auto. Fiecare dintre aceste lucruri incomode sunt, de fapt, de un mare ajutor celui care le foloseste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related