Graffiti BBDO, finalista la New York Festivals 2006

Graffiti BBDO este finalista la New York Festivals 2006, sectiunea Design, Print & Outdoor Festival, cu printurile "Mama" si "Halloween". Castigatorii competitiei urmeaza sa fie anuntati in luna septembrie, in cadrul celei de-a treia editii a Saptamanii Publicitatii de la New York. Printul "Halloween" a fost realizat pentru brandul Guinness (client: URBB). Echipa de proiect a fost alcatuita din Cosmin Ezaru - Group Creative DirectorArt Director si Anca Iulia Calin - Account Director.

"Mama" face parte din campania de printuri realizata pentru magazinele River Woods la lansarea colectiei de primavara-vara 2006. Aceasta serie mai include executiile "Printul Albert" si "Tanarul". Echipa de creatie care a realizat campania a fost formata din: Dan Stanescu si Petru Teodorescu - Copywriteri, Cosmin Simionescu - Art Director, Alina Zaharescu - Group Creative Director si Adrian Preda - Creative Director, Vitalie Brega - Phot Producer. Studioul foto care a realizat fotografiile a fost Carioca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related