1,5 milioane de dolari adunati in urma campaniei "We Day", sustinuta de reteaua Initiative

In urma campaniei "We Day", sustinuta pro bono de reteaua Initiative, fundatia "Free the Children" a adunat donatii de 1,5 milioane de dolari, cu jumatate de milion de dolari in plus fata de obiectivul stabilit, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Peste 500 de publisheri din lume au oferit spatiu publicitar gratuit pentru sustinerea acestei campanii.

Campania, care s-a desfasurat in perioada 26 decembrie – 31 ianuarie, a avut drept scop atragerea atentiei asupra activitatii fundatiei de caritate "Free The Children". Mecanismul campaniei a presupus donarea unei sume cuprinse intre 1 si 2,5 dolari pentru fiecare Like acordat paginii de Facebook "We Day".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related