Campania "Factura pe email" dezvoltata de Saatchi & Saatchi pentru Enel incurajeaza un comportament ecologic

Saatchi & Saatchi a realizat campania Enel "Factura pe email" prin intermediul careia clientii sunt incurajati sa renunte la factura traditionala pe hartie si sa-si activeze noul serviciu pentru verificarea facturilor online, informeaza un comunicat emis de CENTRADE Saatchi & Saatchi. Campania va fi comunicata online, prin OOH, print si POSM.

Platforma MyEnel functioneaza ca un ghiseu electronic unde clientii care isi creeaza un cont au posibilitatea de a-si primi facturile online. Primii 50.000 de clienti care aleg facturarea electronica in locul celei traditionale vor primi hartii cu seminte de flori, distribuite in plicuri ecologice, care pot fi plantate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related