Campania de comunicare a relansarii Kandia, creata de grupul McCann Erickson

Campania de comunicare a relansarii Kandia, creata de grupul McCann Erickson

Saptamana viitoare va fi lansata si componenta online a campaniei, realizata de MRM Wordwide Romania, care va consta in relansarea site-ului Kandia si a paginii de Facebook.

Echipa McCann Erickson care a contribuit la realizarea campaniei e formata din:

Creatie: Adrian Botan, Ioana Filip, Ionut Cojocaru

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Denis Draghici
acum 7 ani
Foarte slaaaaab!. ...din păcate
dan anicescu
acum 7 ani
bai, imi pare rau dar e cam naspa. previzibila, fara originalitate, facuta "dupa reteta ", nu surprinde cu nimic.

cred ca se putea mai bine tinand cont ce brand cu resurse inepuizabile e Kandia .

dar, daca-i palce clientului ce ne mai bagam si noi ? !

Dany Sagitarius
acum 7 ani
e super


Related