Reclamele targetate de pe wall-ul vostru va fac sa izbucniti in lacrimi?

Reclamele targetate de pe wall-ul vostru va fac sa izbucniti in lacrimi?

Sunt doua pagini care sunt in mod clar prezente in history-ul browserului femeii moderne din zilele noastre: inconfundabilul Google si suprapopulatul Facebook. Cu un simplu login, utilizatoarea e condusa catre newsfeed, unde curg stirile despre vietile prietenilor virtuali, pe de o parte, si, pe de alta, o pleiada de reclame targetate care, de multe ori, povestesc despre posterioare lasate, abdomene flasce sau glezne ingrosate. Dove se revolta impotriva reclamelor astora care transmit mesaje negative (cum ar fi "reduce your belly fat with this one old trick") si frustreaza utilizatorul amintindu-i de imperfectiunile propriului corp. Si spune femeilor din Australia sa le dea incolo de reclame prin intermediul aplicatiei de Facebook "Ad Makeover" (creata de Ogilvy Sydney). Totul aranjat frumos intr-un ambalaj de cauza nobila, care isi propune sa schimbe definitia generala a frumusetii. Eu cred ca aplicatia asta face utilizatorul sa schimbe publicitatea agresiva cu un gen de publicitate mai pufoasa si rozalie, mai pe gustul femeilor sensibiloase, usor de ranit, pe care nu-ti permiti sa le lovesti nici macar cu o floare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related