[Marketing 2023] Călin Biriș: eCommerce-ul va stagna, campaniile cu influenceri se vor înmulți și companiile vor produce tot mai mult conținut video

[Marketing 2023] Călin Biriș: eCommerce-ul va stagna, campaniile cu influenceri se vor înmulți și companiile vor produce tot mai mult conținut video

Video a fost la putere în 2022, însă piața a fost doar la început de drum, cu multă “haiducie”și eforturi de popularizare, urmând ca în 2023 lucrurile să se așeze, iar brandurile să producă video și podcast-uri mult mai organizat, spune Călin Biriș, Marketer, Trainer & Consultant, Online Mastery.

Piața românească de marketing este încă tânără, ceea ce are avantajul adaptabilității și dorinței de dezvoltare, dar și dezavantajul că brandurile găsesc greu manageri cu experiență cu care să lucreze, crede Călin. Strategia pe care o recomandă el este să-ți cunoști bine piața și locul pe care îl ocupi și să faci investiții inteligente. Comunicarea și promovarea decurg de aici la nivel de tactică.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related