Publicitarii romani despre campaniile pretestate in 2011, avantajele si dezavantajele practicii si cele mai folosite tehnici

Publicitarii romani despre campaniile pretestate in 2011, avantajele si dezavantajele practicii si cele mai folosite tehnici

Am vorbit cu manageri, creativi si strategi din 20 de agentii de publicitate, care au povestit despre pretestarea campaniilor realizate in 2011, avantajele, dezavantajele si efectele practicii si cele mai folosite instrumente de pretestare. In 2011 agentiile mai mari au pretestat considerabil mai multe campanii decat agentiile de dimensiuni reduse, desi un alt factor care a influentat frecventa cu care a fost folosita procedura a fost si dimensiunea clientului pentru care se realiza campania. O parte dintre publicitari si-au exprimat vehement dezacordul vizavi de pretestare, un numar mai mic a indicat un potential beneficiu al pretestarii in ceea ce priveste conturarea strategiei, in timp ce altii au sustinut ca nu practica este gresita, cat modul in care este pusa in aplicare. Cel mai des intalnite instrumente de pretestare au fost animatix si storyboard, desi moodboard, stilomatic si ad-ul final au fost si ele utilizate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Ginju Ioana
acum 8 ani
Foarte bun articolul! Trateaza un subiect delicat ...care nu prea este prezent in presa de specialitate. Bravo!


Branded


Related